Fietsvakantie Zuid-Thailand en Maleisië 2014 29 t/m 31 okt

2 november 2014 - Satun, Thailand

Woensdag 29 t/m vrijdag 31 okt, ik heb 3 dagen extra fiets pitstop genomen om Satun te bekijken.

Satun ligt vrij centraal een echte doorvoer stad dus, de stad is gemiddeld groot (ongeveer als Enschede) en er wonen verschillende nationaliteiten (Chinezen, Maleisiërs en Thaise  inwoners). De stad heeft dan ook verschillende culturen, dat zie je aan de gebouwen en de verscheidenheid in voedsel.

Al die dagen waren heerlijk, veel gezien en gefotografeerd. En veel ijs coffee gedronken en amazing food gegeten hmmmmm. Van alles meegemaakt, leuke gesprekken, chaotische verkeers momenten (en veel ongelukken, meestal alleen maar blikschade), gigantische onweer buien, en mooie fiets avonturen.
Het mooiste wat ik gezien heb is wel de Chinese tempel, wat ontzettend prachtig en bijzonder. Voor de tempel was een kleine Chinese markt, erg gezellig.
Het waren fijne dagen, maar het kriebelt om weer te gaan fietsen. En hoe dichter bij Maleisië hoe meer zin ik krijg om ook dat land te bekijken.

Saya siapa saya
(Ik ben, die ik ben)

Liefs San

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Miriam:
    2 november 2014
    Ha San. Ja ook af en toe een pas op de plaats hoort erbij... En je hebt veel gezien en meegemaakt in die paar dagen!! Maar inderdaad jouw kennende, genoeg gerelaxt en gezien, op de fiets richting Maleisië!!! Hopelijk geniet je daar net zo van als in Thailand... Succes....
  2. Calesta:
    2 november 2014
    Nu heel veel gaan genieten in Maleisië. We zijn langszaam aan ook erg benieuwd naar je live verslag straks van deze fantastische reis . Geniet ☺. Veel liefs van ons
  3. Janna:
    2 november 2014
    Leuk verhaal San, nu genieten van het andere land, maar ook een druk land, veel te zien en lekker genieten van alles om je heen. groetjes van ons Johan leest ook steeds jouw verhalen en kan er van genieten.